شعارنویسی هواداران تورینو علیه شروع دوباره لیگ ایتالیا

شعارنویسی هواداران تورینو علیه شروع دوباره لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که در روزهای آینده مقامات فوتبال ایتالیا نظر قطعی خود را در مورد شروع دوباره مسابقات اعلام خواهند کرد ، به نظر می رسد که نظر هواداران تیم تورینو کاملا مشخص است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه تورینو تمرینات خود را در استادیوم فیلادلفیا پیگیری می کند چرا که در سال 1997 کمپ تمرینی گرن تورینو تخریب شد. هواداران تورینو اما در خیابان های منتهی به ورزشگاه فیلادلفیا پارچه نوشته هایی نصب کردند تا مخالفت خود را با شروع دوباره لیگ ایتالیا نشان بدهند. روی یکی از این پارچه ها نوشته شده است:" هزاران قربانی در هر شهر اما شما به شروع دوباره لیگ ایتالیا فکر می کنید." و در دیگری نوشته شده است:" ویروس گریبان شمایی که می خواهید فوتبال را آغاز کنید را هم خواهد گرفت."

مقامات فوتبال ایتالیا در حال حاضر در تلاش هستند تا لیگ ایتالیا را آغاز کنند. تا کنون بیش از 219 هزار نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند و بیش از سی هزار نفر جان خود را از دست داده اند. بازیکنان تورینو پس از 58 روز قرنطینه در جمعه گذشته تمرینات خود را آغاز کردند اما هواداران این تیم با شروع دوباره بازیها به شدت مخالف هستند. هواداران رم، آتالانتا و جنوا نیز مخالفت خود را با شروع دوباره مسابقات نشان داده اند.