شانس لواندوفسکی برای کسب کفش طلا بیشتر شد

شانس لواندوفسکی برای کسب کفش طلا بیشتر شد

پایگاه خبری فوتبالی - اگر یک نفر از توقف دنیای فوتبال به خاطر ویروس کرونا سود برده باشد آن رابرت لواندوفسکی است. در حقیقت مهاجم لهستانی در بازی رفت مقابل چلسی دچار مصدومیت شد و قرار بود چهار هفته از میادین دور باشد اما دو هفته بعد از ان مسابقات متوقف شد و بدین ترتیب لواندوفسکی با آرامش در دوران قرنطینه به ریکاوری از مصدومیتش پرداخت و حالا در امادگی کامل قرار دارد و به نظر می رسد که در بازی بعدی بایرن مقابل یونیون برلین در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی در این فصل در 25 بازی در لیگ آلمان 25 گل زده است و شانس زیادی برای کسب جایزه کفش طلا دارد. او فقط دو گل کمتر از چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو زده است. در حال حاضر هنوز بازگشت لیگ ایتالیا قطعی نیست اما ایموبیله امیدوار است که در صورت ازسرگیری لیگ ایتالیا بتواند در دوازده بازی پایانی گلهای بیشتری بزند.

تیمو ورنر و ارلینگ هالند هر دو در کنار کریستیانو رونالدو در رده  سوم هستند. مهاجم نروژی دورتموند 9 گل با تیم آلمانی و 16 گل با تیم ردبول سالزبورگ در نیم فصل اول زده است. ورنر که در لایپزیش توپ می زند 21 گل به ثمر رسانده است. هر دو 42 امتیازی هستند و 8 امتیاز از لواندوفسکی عقب هستند. رونالدو هم منتظر شروع دوباره لیگ ایتالیا است.

نکته مهم دیگر این است که کیلیان امباپه و ویسام بن یدر کلا از رقابت کفش طلا کنار رفته اند. فصل در لیگ فرانسه نیمه تمام مانده است و هر دو بازیکن که 18 گل و 36 امتیاز داشتند از رقابت جا مانده اند. لئو مسی 19 گله نیز منتظر شروع دوباره لیگ ایتالیا است.