مدافع صنعت نفت: اگر بازی‌ها تعطیل شد، قهرمان باید معرفی شود

مدافع صنعت نفت: اگر بازی‌ها تعطیل شد، قهرمان باید معرفی شود

خبرگزاری فوتبالی-محمد قریشی، مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بعید می‌داند فصل جاری مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، محمد قریشی در گفت‌وگویی درباره شرایط مبهم مسابقات لیگ برتر گفت: اگر قرار بر این باشد که بازی‌ها دوباره آغاز شود، بازیکنان برای سومین بار در این فصل باید بدنسازی کنند. حتی اگر در ادامه بازی‌ها مصدومیتی برای بازیکنان رخ ندهد که احتمالش کم است، قطعاً اکثر فوتبالیست‌ها برای فصل بعد دچار مشکل می‌شوند. از طرفی برگزاری بازی‌ها برای تعیین تیم قهرمان، مشخص شدن سهمیه آسیا و تیم‌های سقوط‌کننده، اهمیت خاص خودش را دارد و سازمان لیگ طبیعتاً دوست دارد بازی‌ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه فعلاً شرایط برای برگزاری بازی‌ها مناسب نیست، تأکید کرد: بیماری کرونا که فعلاً ریشه‌کن نشده و با این وضعیت خیلی سخت است که بازی‌ها به اتمام برسد. ما زمان زیادی را از دست داده‌ایم و با این وضعیت بعید می‌دانم بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند. البته هر تصمیمی هم که سازمان لیگ بگیرد موافق و مخالفان خاص خودش را خواهد داشت.

قریشی در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت نیمه‌کاره ماندن مسابقات باید تیم قهرمان معرفی شود؟»، تصریح کرد: پرسپولیس اختلاف امتیاز مناسبی برای قهرمان شدن دارد و نظر شخصی من این است که اگر بازی‌ها نیمه‌کاره بماند قهرمان باید معرفی شود، ولی نمی‌توان تیم‌های سقوط‌کننده را معرفی کرد، چون در پایین جدول وضعیت بسیار پیچیده است. شاید 18 تیمی شدن لیگ در فصل آینده راهکار خوبی باشد و شاید هم تصمیم دیگری گرفته شود. با این حال اعتقادم این است که هر تصمیمی گرفته شود موردقبول همه نخواهد بود.

7655