لایو دل‌پیرو و رونالدو؛ از جنجال‌های کالچوپولی تا شایستگان دریافت توپ طلا

لایو دل‌پیرو و رونالدو؛ از جنجال‌های کالچوپولی تا شایستگان دریافت توپ طلا

خبرگزاری فوتبالی – رونالدو لوئیز نازاریو در لایو اینستاگرامی با دل‌پیرو درباره کالچو پولی، از دست رفتن قهرمانی اینتر و ستارگانی که شایسته دریافت توپ طلا بودند صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، رونالدو و الکس دل‌پیرو در جریان یک لایو اینستاگرامی به صحبت با یکدیگر پرداختند. رونالدو که اعتقاد دارد دل‌پیرو شایسته تحسین بیشتری بوده است گفته: تو، توتی، مالدینی، رائول و روبرتو کارلوس شایسته دریافت جایزه برترین بازیکن سال بودید. کارلوس دوبار پس از من در رده دوم برترین بازیکنان سال قرار گرفت.
در سال ۲۰۰۲ تیم لاتزیو در بازی آخر لیگ اینتر میلان را شکست داد تا با توجه به برد یوونتوس در بازی هم‌زمان، یوونتوسی‌ها قهرمان سری‌آ لقب گیرند. رونالدو در ادامه درباره رقابت بین اینتر و یوونتوس در سری‌آ گفت: رقابت بین این دو تیم بسیار شدید بود و بازی‌های زیبایی بین این دو برگزار می‌شد. یوونتوس نیازی به کمک در این بازی‌ها که مانند جنگ سرد بود نیاز نداشت. خودمان بیش از حد مطمئن بودیم و این اشتباه بزرگی بود زیرا بازیکنان فوق‌العاده لاتزیو زهر خودشان را ربختند. هنوز هم وقتی تاریخ ۵ می (تاریخ آن روز) می‌رسد بسیاری از مردم در عکس‌هایی که در اینستاگرام می‌گذارند من را تگ می‌کنند و عکس‌هایی که من در حال اشک ریختن هستم به اشتراک می‌گذارند. من به شکست‌ها هم مانند پیروزی‌ها احترام می‌گذارم زیرا در فوتبال مهم‌ترین مسئأه این است که مسئولیت پذیر باشید.
رونالدو درباره کالچو پولی افزود: من مشکلی با بازیکنان ندارم و شما با داستا‌های لوچیانو موچی، روبرتو بتگا کاری نداشتید. بازی‌های خوبی مقابل هم داشتیم و شما هم نیازی به دست‌های پشت پرده نداشتید.

1101