مدافع سابق منچسترسیتی: فن‌دایک بهترین مداقع تاریخ لیگ‌برتر است

مدافع سابق منچسترسیتی: فن‌دایک بهترین مداقع تاریخ لیگ‌برتر است

خبرگزاری فوتبالی – ونسان کمپانی اعلام کرده ویرجیل فن‌دایک بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر انگلیس است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، ونسان کمپانی که تا سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت و به عنوان یکی از رقبای فن‌دایک برای قهرمانی می‌جنگید در گفت و گو با SPORF گفته: ویرجیل فن‌دایک بهترین دفاع تاریخ لیگ برتر است. عجیب است که این نظر را می‌دهم زیرا مدت زیادی نیست که نام او در فوتبال شنیده می‌شود و به اندازه جان تری و ریو فردیناند که سابقه زیادی در لیگ برتر دارند، در این لیگ حضور نداشته است. او در همین مدت کم عملکردی داشته که نشان می‌دهد اگر پیشتر در لیگ برتر حضور داشت، معیارهای برترین بودن عوض می‌شد و می‌توانست بیشتر هم پیش برود.
کمپانی که سال پبیش از سیتی جدا شد و به تیم آندرلخت در بلژیک پیوست گفت: از زاویه نگاه من و تاثیرگذاری در تیم باید بگویم مدافع بودن تنها چیزی درباره خود بازیکن نیست. مدافع بودن یعنی ارتباط با دیگر بازیکنان و مستحکم‌تر کردن تیم. لیورپول قبل از ویرجیل فن‌دایک و لیورپول بعد از فن‌دایک کاملا متفاوت خواهد بود و به همین دلیل من لقب بهترین مدافع تاریخ لیگ برتر را به او می‌دهم.
در حال حاضر تیم لیورپول ۲۵ امتیاز بیشتر از تیم دوم در لیگ برتر دارد و در صورت ادامه پیدا کردن بازی‌های شانس مسلم قهرمانی به شمار می‌رود.

1101