بازیکن PSG: نیمار و امباپه از حضور در پاریسن ژرمن خوشحال هستند

بازیکن PSG: نیمار و امباپه از حضور در پاریسن ژرمن خوشحال هستند

خبرگزاری فوتبالی – در حالی که بسیاری از رسانه‌ها از ناراحتی نیمار در پاریس و احتمال جدایی او و امپابه خبر می‌دهند اما هم‌تیمی این دو بازیکن اعلام کرده هر دو از حضور در PSG راضی هستند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، آندر هررا، هافبک تیم پاریسن ژرمن درباره شایعات به وجود آمده درباره جدایی نیمار و امباپه در گفت و گو با COPE گفته: امباپه و نیمار هنوز در تیم پاریسن ژرمن عضویت دارند و حتی بیشتر از آن چه در شرایط فعلی تصور می‌شودبه تیم‌شان کمک می‌کنند.
بسیاری می‌گویند امباپه دوست دارد به رئال مادرید برود و نیمار به هر دری می‌زند تا به بارسلونا برگردد اما هافبک سابق منچستر یونایتد چنین اعتقادی ندارد. هررا در ادامه درباره نیمار گفته: قبل از دوران قرنطینه با نیمار شام خوردم و او بسیار خود را در پروژه PSG درگیر می‌دانست و در این پروژه شرکت می‌کرد.او به من گفت هیچ وقت به این اندازه در پاریس احساس خوشحالی نکرده است. پروژه و برنامه باشگاه پاریسن ژرمن این است که آن‌ها با تمام وجود خودشان را عضو باشگاه بدانند.
در حال حاضر بازی‌های لیگ ۱ فرانسه تعطیل و تیم پاریسن ژرمن که اختلاف امتیاز فاحشی با تیم دوم داشت به عنوان قهرمان اعلام شده است. کیلین امباپه هم که به طور مشترک با بن‌یدر ۱۸ گل زده بود به علت اینکه گل‌های بیشتری در جریان بازی به ثمر رسانده بود آقای گل مسابقات اعلام شد.

1101