کلانی حضورش در هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد

کلانی حضورش در هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای حضورش در هیات مدیره باشگاه هیچ صحبتی با او نشده و البته هیچ زمانی چنین مسوولیتی را نمی‌پذیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «حسین کلانی» درباره حضورش در هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: اصلا چنین صحبتی نبوده. من از سال‌های قبل اعلام کردم به خاطر اطلاع نداشتن از سیستم مدیریت اداری و مدیریت ورزشی، هیچ وقت چنین مسوولیتی را قبول نمی‌کنم. اگر زمانی با «حمیدرضا سیاسی» مدیرعامل وقت باشگاه همکاری کردم به خاطر این بود که می‌خواستم پرسپولیس را به ۲ باشگاه بزرگ یعنی رئال مادرید و بارسلونا وصل کنم و از آنها تسهیلاتی بگیریم.

وی اظهار داشت: هیچ زمانی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم نبودم و فقط ۲ مرتبه به خاطر «حمید استیلی» در جلسات تیم فوتبال امید شرکت کردم که در آن جلسات هم هیچ اظهارنظری نکردم. به نظر من در مملکت ما افراد خاک خورده و تحصیلکرده هستند که می‌توانند در این بخش به پرسپولیس کمک کنند.

کلانی همچنین درباره اختلافاتی که بر سر ادامه این فصل از لیگ برتر فوتبال مطرح است، گفت: مهمترین مساله سلامتی مردم است، بعد از آن اگر وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا شرایط را مساعد دیدند، می‌توان لیگ را برگزار کرد.

وی ادامه داد: الان شما وقتی در تهران قدم می‌زنید، احساس نمی‌کنید که چیزی به اسم کرونا وجود داشته باشد، ظاهرا همه چیز تمام شده و شرایط عادی است.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد لیگ برگزار شود باید پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود. ولی در کل باید تصمیمی گرفته شود که در نهایت به نفع مردم و باشگاه‌ها باشد. شرایط کشور ما با شرایط کشوری مثل اسپانیا فرق می‌کند. هرچند برگزاری لیگ باعث می‌شود در جامعه نشاط باشد.

کلانی در واکنش به اختلافاتی که در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وجود دارد گفت: به نظر من بیشتر این حرف‌ها شایعه است. هر موقع یکی از اعضای هیات مدیره اعلام کرد چنین موضوعی وجود دارد باید به آن ورود کنیم. ما از بطن کار خبر نداریم و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی رخ داده است. من هم مثل مردم و هواداران از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اخبار را دنبال می‌کنم و در متن کار نیستم. اگر حرفی بزنم از روی برداشت شخصی خودم است به خاطر همین ترجیح می‌دهم بدون اطلاعات صحبتی نکنم.

1984