استویچکوف: بارسلونا بدون گواردیولا هم همان جام‌ها را می‌برد

استویچکوف: بارسلونا بدون گواردیولا هم همان جام‌ها را می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی - هریستو استویچکوف بازیکن بلغارستانی اسبق بارسلونا در مصاحبه با میرر مدعی شده است که بارسلونا با مربی دیگری به جز گواردیولا هم می توانسته موفقیت هایش بین سالهای 2008 تا 2012 را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلغارستانی اسبق بارسا گفته است:" کار برای پپ آسان بود. به خوبی ساختار آکادمی را می شناخت. فرانک رایکارد تیمی را ساخت که پپ به ارث برد. مسی و جوان های دیگر با رایکارد اولین بازیشان را انجام داده بودند و با پپ یا بدون او نیز همین جامها را بدست می آوردند و همین دستاورد ها را کسب می کردند. تیری آنری، دکو، رونالدینیو، رافا مارکز، پویول و والدس در آن تیم بودند. پپ باید برخی  بازیکنان را خارج می کرد اما اینیستا و پدرو وارد شدند، مسی زمان بیشتری نصیبش شد و تیم کامل بود. "

استکویچکوف در دوران بازی خود پنج قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی اروپا با بارسلونا کسب کرد. ستاره بلغارستانی در مورد دوران حضور مورینیو در بارسلونا هم صحبت کرد:" مورینیو خیلی باهوش بود. همه چیز را با دقت زیر نظر می گرفت، از تمرینات تا کار با توپ. همیشه همه چیز را با یک کاغذ و خودکار یادداشت می کرد و همیشه در حال نوشتن چیزهای مختلف بود."