رئیس هیات فوتبال کرمان: بالاترین رکن فدراسیون اصلاً در جریان کارها نیست

رئیس هیات فوتبال کرمان: بالاترین رکن فدراسیون اصلاً در جریان کارها نیست

پایگاه خبری فوتبالی- علی قرایی گفت: بالاترین رکن تصمیم‌گیری فدراسیون اصلاً در جریان کارها نیست. بعنی این عدم شفافیت است که ما را اذیت می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس،  علی قرایی رئیس هئیت فوتبال استان کرمان در گفت‌وگویی درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال نامه ای که به دبیر فدراسیون فوتبال زده، گفت: ما اگر صحبتی می‌کنیم از روی غرض‌ورزی نیست، بلکه از روی وظیفه‌ای است که به ‌عنوان عضو مجمع داریم حرف می‌زنیم. حالا اگر قبلاً این اتفاق کمتر می‌افتاده دلیل نمی‌شود که ما خرده بگیریم چرا نامه می‌زنید و انتقاد می‌کنید. 

وی اظهار داشت: همه ما عضو یک خانواده بزرگ به نام فوتبال هستیم. اگر فوتبال کشور موفق شود همه ما در این موفقیت سهیم هستیم. چه خوب می‌شود که ما این تهدید فیفا را به فرصت تبدیل کنیم.

هئیت فوتبال استان کرمان درباره نامه اعتراضی خود به فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بحث این است که مجمع به‌عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیری فدراسیون اصلاً در جریان کارها نیست. بعنی این عدم شفافیت است که ما را اذیت می‌کند. بخش عمده نگرانی ما ماحصل رفتار و عملکرد نامناسب دوره‌های قبل است. 

قرایی که با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست"  شبکه ورزش گفت و گو می‌کرد؛ خاطرنشان کرد: ما به کارآمدی و تجربه  محمد نبی شک و شبهه نداریم ولی من به‌عنوان عضو مجمع فدراسیون فوتبال که بعداً مورد بازخواست قرار می‌گیرم از زمان‌بندی اساسنامه فدراسیون فوتبال مطلع باشم. درخواست ما این است که ای کاش قبل از ارسال پیش‌نویس به فیفا، آن را به اعضای مجمع هم نشان می‌دادند که ما هم نظر خودمان را بدهیم.

7413