دروازه بان تاتنهام برای مراقبت از خانه‌اش یک سگ 17 هزار یورویی خرید

دروازه بان تاتنهام برای مراقبت از خانه‌اش یک سگ 17 هزار یورویی خرید

پایگاه خبری فوتبالی - در ماه های اخیر مسئله سرقت از فوتبالیست های سرشناس به یک اپیدمی و یک موضوع عادی تبدیل شده است. برخی اما سعی می کنند که به جای تاسف خوردن پیشگیری کنند و هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام یکی از این نمونه هاست.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی فرانسه تصمیم گرفت که یک سگ با نژاد آلمانی بخرد تا در زمانی که خودش و خانواده اش در خانه نبودند، از منزلش محافظت کند. این سگ سابقه حضور در نیروهای پلیس و ارتش را دارد

لوریس این سگ را از یک مرکز فروش سگ های نگهبان در لندن خریده است که این مرکز دو نوع سگ را می فروشد : سگ نگهبان و سگ محافظ شخصی که به نظر می رسد لوریس دومی را انتخاب کرده است. در حقیقت پلیس ها و نیروهای نظامی همیشه این نوع سگ ها که نژاد آلمانی و بلژیکی دارند را انتخاب می کنند.

لوریس برای خرید این سگ هفده هزار یورو هزینه کرده است. این نوع سگ ها  معمولا عشق و علاقه را به خانواده ها حس می کنند و با کودکان نیز خیلی سریع صمیمی می شوند. بدین ترتیب کاپیتان تیم ملی فرانسه سعی می کند با سگ جدیدی که خریده از خودش و خانواده اش محافظت کند. در ماه های اخیر سرقت از خانه شخصیت های مشهور فوتبالی نظیر وین رونی، کاسمیرو، سانتیاگو سولاری و ... خبرساز شده است.