لوکا تونی میانجیگری می‌کند؛ هم کیه‌لینی اشتباه کرده و هم بالوتلی!

لوکا تونی میانجیگری می‌کند؛ هم کیه‌لینی اشتباه کرده و هم بالوتلی!

پایگاه خبری فوتبالی – لوکا تونی به میانجیگری بین دو بازیکن تیم ملی ایتالیا پرداخته و اعلام کرده هر دو نفر اشتباه می‌کنند.
به گزارش فوتبالی، لوکا تونی که در جریان جام جهانی ۲۰۰۶ به همراه ایتالیا قهرمان شد و تا سال ۲۰۰۹ در تیم ملی حضور داشت درباره شرایط به وجود آمده بین جورجو کیه‌لینی و ماریو بالوتلی، در یک لایو اینستاگرامی گفت: کتاب‌ها عجیب و غریب هستند. زمانی که شما یک کتاب می‌نویسید باید به نکاتی اشاره کنید که به تیتر اصلی رسانه‌ها تبدیل شود. به نظرم هر دو طرف حق داشته‌اند اما به روش بدی این مسئله را بیان کرده‌اند. قطعا اگر کیه‌لینی حرف‌هایش را مستقیما به بالوتلی نزده، اشتباه کرده اما مطمئنا بالوتلی هم حرکاتی را انجام داده است. بدتر از آن این است که بحث‌هایشان به شبکه‌های اجتماعی راه یافته. بهتر بود با هم صحبت می‌کردند و شفاف همه چیز را برای هم توضیح می‌دادند.
تونی در ادامه افزود: اگر بخواهیم بر اساس اظهارات بالوتلی قضاوت کنیم، حرف‌هایی وجود داشته که باید در رو در روی او اعلام می‌شده است. شما باید متوجه شوید چه زمانی واقعیت‌ها دروغ می‌گویند. در حال حاضر با توجه به این که صحبت‌هایی به وجود آمده چقدر خوب می‌شود تا فصل با دیدار بین کیه‌لینی و بالوتلی ادامه آغاز شود.
مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در ادامه درباره کیه‌لینی افزود: زمانی که من بازی می‌کردم، جورجو شماره یک بود. او شما را مهار و روی شما خطا می‌کرد اما خودش اول به زمین می‌افتاد تا داور همراه او شود. کیه‌لینی از من باهوش‌تر بود. مواجه شدن با او برای یک مهاجم سخت است. کیه‌لینی یکی از آخرین و بهترین‌ نسل مدافعان یارگیر بود. حالا سبک بازی‌ها تفاوت کرده و منطقه‌ای یارگیری می‌شود و باید بگویم کیه‌لینی در این زمینه هم در حال پیشرفت است.

1101