ستاره تیم ملی بانوان آمریکا مادر شد؛ اولین تصاویر از دختر الکس مورگان

ستاره تیم ملی بانوان آمریکا مادر شد؛ اولین تصاویر از دختر الکس مورگان

پایگاه خبری فوتبالی – فرزند الکس مورگان به دنیا آمد.
به گزارش فوتبالی، الکس مورگان، ستاره تیم ملی آمریکا ۳ ماه پس از قهرمانی تیم ملی آمریکا در جام جهانی و در ماه اکتبر رسما اعلام کرد باردار است. ستاره تیم اورلاندو پراید که به طور قرضی در لیون حضور دارد به همراه همسرش، سرواندو کاراسکو (فوتبالیست تیم ال‌ای‌گلکسی) اعلام کردند پنجشنبه فرزند آن‌ها به دنیا آمده و نام او چارلی النا است.


مورگان که پیشتر در شبکه‌های اجتماعی از تمرینات ورزشی خود در دوران بارداری فیلم و عکس منتشر می‌کرد، این بار در توئیتر خود نوشته: در ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز هفتم می (پنجشنبه) چارلی النا کاراسکو چشم به جهان گشود. او بیشتر از آن‌چه تصور می‌کردیم ما را منتظر گذاشت اما باید می‌دانستم که او باید به روش خودش به دنیا بیاید. فرزند ماه من!


الکس مورگان ۳۰ ساله یکی از پرافتخارترین بازیکنان تیم ملی آمریکا است که علاوه بر قهرمانی جهان، مدال طلای المپیک را هم در کارنامه خود دارد. او فوتبال خود را از وست کست شروع کرده و بهترین آمار گلزنی باشگاهی او متعلق به حضور در پورتلند است که در ۳۶ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند. مورگان در تیم ملی اما بیشتر درخشیده و با ۱۰۷ گل در ۱۶۹ بازی رکورد بسیار خوبی بر جای گذاشته است.

1101