ونگر: پس از مسی و رونالدو، نیمار و امباپه بهترین بازیکنان دنیا می‌شوند

ونگر: پس از مسی و رونالدو، نیمار و امباپه بهترین بازیکنان دنیا می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی – ونگر اعتقاد دارد پس از مسی و رونالدو، نیمار و امباپه می‌توانند بهترین بازیکنان جهان نام گیرند.
به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده اطمینان دارد که نیمار و امباپه می‌توانند بهترین بازیکنان دنیا شوند و جای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در فوتبال جهان بگیرند. او اعتقاد دارد دوران حضور مسی و رونالدو در سطح اول فوتبال به زودی پایان می‌یابد.
سرمربی سابق تیم آرسنال در گفت و گو با talkSPORT گفته: ما هرگز بازیکنانی مانند مسی و رونالدو مشاهده نکرده‌ایم که بتوانند در شرایط بسیار سخت خلاقیت انجام دهند اما این بازیکنان در حال رسیدن به نقطه پایانی هستند.
در حالی که مسی در بارسلونا و رونالدو در یوونتوس، هنوز می‌درخشند اما بسیاری از مربیان و  هواداران فوتبال از نیمار و امباپه به عنوان بهترین بازیکنان پس از مسی و رونالدو نام می برند. ونگر هم نظری مشابه دارد.
ونگر که ملیت فرانسوی دارد در ادامه افزود: حالا باید از نسل بعد صحبت کنیم که ممکن است فرانسوی باشند. در حال حاضر رهبر بازیکنان نسل بعد و بهترین آن‌ها می‌تواند امباپه باشد و البته نیمار.
گفتنی است رونالدو در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد و مسی هم به زودی شمع تولد ۳۳ سالگی‌اش را فوت می‌کند. هر دو بازیکن کم‌کم به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شوند.

1101