لباس عجیب ریبری در حضور دوباره در فلورانس/او می‌تواند تمرین کند

لباس عجیب ریبری در حضور دوباره در فلورانس/او می‌تواند تمرین کند

پایگاه خبری فوتبالی – فرانک ریبری می‌تواند به زودی تمرینات خود را در تیم فیورنتینا آغاز کند.
به گزارش فوتبالی، تست کرونای فرانک ریبری منفی اعلام شد و این بازیکن آماده است تا برای اولین بار از ماه  دسامبر که روی پایش جراحی کرد به فوتبال برگردد. ریبری که در دوران شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال در مونیخ حضور داشت پس از بازگشت به فلورانس ۱۴ روز قرنطینه را پشت سر گذاشت و حالا خبر رسیده تست‌های کرونای او منفی است و به این ترتیب او می‌تواند در تمرینات شرکت کند.
ریبری روز گذشته در زمین داویده آستوری (زمین تمرین فیورنتینا) حضور یافت تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.انتظار می‌رود او بتواند از چند روز آینده در تمرینات شرکت کند هرچند باید فاصله اجتماعی تا ۱۸ می در تمرینات رعایت شود.
۲ ماه تعطیلی فوتبال برای فرانک ریبری اتفاق بسیار خوبی بود و او توانست پس از انجام عمل جراحی روی مچ پایش به خوبی ریکاوری کند. تا قبل از مصدومیت ریبری او توانسته بود در ۱۱ بازی برای فیورنتینا در سری‌آ ۲ گل بزند و ۲ پاس گل هم به هم‌تیمیانش بدهد.
حضور او در شهر فلورانس هم البته با حواشی خاصی مواجه شده بود زیرا ریبری با لباسی بسیار عجیب و متفاوت وارد شهر شد که توجه علاقه‌مندان به تیم فیورنتینا و اهالی فوتبال را برانگیخته بود.

1101