خوشحالی لوئیز فیلیپه از علاقه بارسلونا به جذب او

خوشحالی لوئیز فیلیپه از علاقه بارسلونا به جذب او

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیس فیلیپه بازیکن موفق لاتزیو در فصل گذشته که شایعه پیوستنش به بارسلونا هر روز در رسانه‌ها شنیده می‌شود اعلام کرده از علاقه بارسا به خودش خوشحال است.
به گزارش فوتبالی، این بازیکن ۲۳ ساله که از سال ۲۰۱۶ در تیم لاتزیو حضور دارد  به UOL Esporte  گفته: علاقه بارسلونا، باعث می‌شود تا هیجان زده شوم زیرا به این معناست که من دارم کار خودم را به درستی انجام می‌دهم و باشگاه‌های بزرگ دنیا در حال مشاهد کردن عملکرد من هستند. باید روی کارم تمرکز داشته باشک و بهترین نمایشم را برای لاتزیو انجام دهم. لاتزیویی که به من اعتماد به نفس داد و از روز اول من را حمایت کرد.
لوئیز فیلیپه در ادامه گفت: دو هدف اصلی من حضور با برزیل در المپیک و جام جهانی است. هر کاری بتوانم انجام می‌دهم تا این موفقیت را به دست آورم. با تمام احترامی که برای هم‌تیمی‌هایم قائل هستم. فکر می‌کنم به تعویق انداختن المپیک تصمیم درستی بود. من در این زمینه متخصص نیستم اما باور دارم که تصمیمی منصفانه بود.
فیلیپه می‌توانست تیم ملی ایتالیا را به عوان تیم ملی خود انتخاب کند. او در این رابطه گفته: من از ایتالیا بابت تمام چیزهایی که به من داده متشکرم. از روزی اولی که آمدم با من بسیار خوب برخورد شده و من تنها می‌توانم از مردم ایتالیا تعریف کنم. تاثیر خوبی از مردم، باشگاه و کشور ایتالیا گرفته‌ام اما تصمیم گرفتم برای برزیل بازی کنم چون برزیل کشور من است.

1101