شاکری: لیگ تعطیل شود، بازیکنان از لحاظ مالی ضرر می‌کنند

شاکری: لیگ تعطیل شود، بازیکنان از لحاظ مالی ضرر می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است اگر بازی‌های لیگ برتر به صورت قطعی تعطیل شود، بازیکنان از لحاظ مالی ضرر خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، یونس شاکری در مورد شرایط مبهم بازی‌های لیگ برتر و احتمال ادامه یافتن بازی‌ها اظهار داشت: فعلاً که چیزی مشخص نیست و سازمان لیگ هم به صورت رسمی اعلام نکرده است که بازی‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه تعطیل خواهد شد. البته من دوست دارم بازی‌ها ادامه پیدا کند. هیچ وقت اینقدر دلم برای فوتبال تنگ نشده بود و امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که بازی‌های لیگ امسال به پایان برسد.

شاکری در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت ادامه پیدا کردن بازی‌ها، ترسی از احتمال گرفتن بیماری کرونا ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر مردم به این شرایط عادت کرده‌اند و انگار کرونا مثل یک سرماخوردگی است. متأسفانه ما بسیاری از هموطنان خود را از دست دادیم. امیدوارم این بیماری به‌زودی ریشه‌کن شود و مردم دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بهتر است بازی‌ها برگزار شود تا تکلیف قهرمان، تیم‌های سقوط‌کننده و سهمیه آسیا مشخص شود. از طرفی اگر بازی‌ها تعطیل شود بازیکنان از لحاظ مالی ضرر خواهند کرد که این برای ما خوشایند نیست.

1984