سومین مبتلا به کرونای لالیگا هم مشخص شد

سومین مبتلا به کرونای لالیگا هم مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - یانخل هررا بازیکن ونزوئلایی گرانادا سومین فردی است که در لالیگا نتیجه تست کرونایش مثبت بوده است و باید دوران قرنطینه خانگی را تا درمان شدن سپری کند.

به گزارش فوتبالی، رمیرو دروازه بان سوسیه داد و رنان لودی مدافع چپ برزیلی اتلتیکو دو بازیکن دیگری از لالیگا بودند که روز گذشته نتیجه تست کرونایشان مثبت اعلام شد. هفته گذشته کل بازیکنان لالیگا تست کرونا دادند که این سه بازیکن مبتلا اعلام شدند. بازیکن ونزوئلایی در روزهای آینده دوباره تست خواهد داد.

تیم های لالیگایی تمرینات انفرادی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اغاز کرده اند. دولت اسپانیا هنوز برای ازسرگیری فوتبال چراغ سبز نشان نداده است اما احتمالا لیگ اسپانیا از اواخر خردادماه آغاز می شود و تا اوایل مردادماه به پایان می رسد تا لیگ قهرمانان اروپا در ماه مرداد برگزار شود.

بر اساس پروتکل تیم ها باید بدون بازیکنانی که به کرونا مبتلا می شوند تمریناتشان را پیگیری کنند. دو مرحله اول ازسرگیری تمرینات بدون تماس بازیکنان خواهد بود اما استفاده از ماسک و دستکش اجباری است. مراحل سوم و چهارم به صورت گروهی است که البته بازیکنان نباید به خانه هایشان برگردند و باید در اردو بمانند تا خطر ابتلای اعضای خانواده شان کاهش یابد.