ستاره منچستریونایتد: انتقال به لیدز منتفی شد، از عصبانیت گوشی‌ام را پرت کردم!

ستاره منچستریونایتد: انتقال به لیدز منتفی شد، از عصبانیت گوشی‌ام را پرت کردم!

پایگاه خبری فوتبالی – دنیل جیمز قرار بوده به تیم لیدز بپیوندد اما شرایط مهیا نشده، تا او در نهایت پیراهن منچستر را برتن کند.
به گزارش فوتبالی، دنیل جیمز، بازیکن جوان منچستریونایتد که در ترکیب امسال این تیم بسیار درخشان ظاهر شده در یک پادکست درباره انتقالش از سوانسی به تیم‌ لیدز گفت: به الاند رود رفتم. ساعت ۶ بعد از ظهر و با لباس‌های جدید عکس گرفتم و مصاحبه‌ها انجام شد. قرار بود صبح، انتقال رسما اعلام شود و این مسئله عجیب بود. من تا ۹ شب تمام قراردادها و برگه‌ها را امضا کردم اما دو باشگاه در حال صحبت بودند و بعضی از دوستانم به من پیام می‌دادند چه اتفاقی افتاده است؟ من هم هیچ چیز نمی‌دانستم. ۱۵ دقیقه گذشت و پیش خودم گفتم این انتقال رخ نخواهد داد.
جیمز در ادامه گفت: با رئیس لیدز تماس گرفتم و از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده. فهمیدم اوضاع از چه قرار است و عصبانی شدم. گوشی‌ام را پرت کردم. مدیر لیدز در آن زمان خوشحال نبود و من هم  تصور نمی‌کردم چنین شرایطی واقعی باشد. وضعیت عجیبی بود اما فکر‌می‌کنم در نهایت همه‌چیز به نفع من شد.
جیمز تا پایان همان فصل در سوانسی باقی ماند و پس از آن با مبلغ ۱۵ میلیون پوند در ژوئن ۲۰۱۹ به منچستر یونایتد پیوست. او تا قبل از شیوع کرونا و دوران قرنطینه و تعطیلی فوتبال، در ۳۷ بازی برای منچستری‌ها ۴ گل زده است.

1101