میرزازاد: در ملوان بازی کردم، اما هواداران نساجی بی‌نظیر هستند

میرزازاد: در ملوان بازی کردم، اما هواداران نساجی بی‌نظیر هستند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: قائمشهری‌ها واقعاً بی‌نظیرند، فارغ از هر نتیجه‌ای و مثل تیفوسی‌ها تیم‌شان را تشویق می‌کنند و این یعنی معنی کامل عاشقی.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام روابط عمومی نساجی مازندران میرزازاد دروازه‌بان جوان تیم نساجی مازندران درخصوص چگونگی گذراندن روز‌های قرنطینه اظهار داشت: واقعاً در روز‌های کرونایی به‌شدت دلم برای فوتبال تنگ شده مخصوصاً اینکه حدوداً سه ماهی است که پا به توپ نشده‌ایم، اما با تدابیر کادر فنی رأس ساعت مشخصی با استفاده از اپلیکیشن، تمریناتی که از قبل برنامه‌ریزی شده را انجام می‌دهیم، اما فکر می‌کنم این تمرینات کافی نباشد.

وی افزود: برای ادامه فصل؛ چون مهم‌ترین کاری که در این روز‌ها انجام می‌دهیم حفظ آمادگی جسمانی است. به هر حال امیدوارم هر تصمیمی که مسئولان امر می‌گیرند، اول سلامتی بازیکنان و عوامل درنظر گرفته شود و دوم اینکه به نفع فوتبال کشور باشد. ضمن اینکه امیدواریم هر چه سریع‌تر این تصمیم گرفته شود تا از این بلاتکلیفی رهایی پیدا کنیم. به هر حال اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود، باید یک تصمیم اساسی بگیرند، برای ما هم فرقی نمی‌کند، خداراشکر حال تیم ما آنقدر خوب است که اگر تصمیم به ادامه بازی‌های لیگ بگیرند، با تمام توان به میدان می‌رویم تا بتوانیم جایگاه‌مان را ارتقا دهیم.

وی در رابطه با کادر فنی جدید و سابق نساجی در فصل جاری گفت: ابتدا از مهاجری تشکر می‌کنم که زحمات بسیاری کشیدند و قدردان‌شان هستم، امیدوارم سلامتی‌شان را زودتر به‌دست بیاورند. با حضور فکری هم که در اولین بازی ۳ امتیاز را کسب کردیم و شرایط تیم بسیار خوب شد، اما شرایط امروز کشور باعث شد جلوی پیشرفت‌مان را بگیرد. کادری که فکری دارد، فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ برتر داشته باشد، همه از بهترین‌های ایران و باتجربه هستند.

دروازه‌بان جوان تیم نساجی درباره حضور مجدد علی امیری به‌عنوان مدیرعامل و مالکیت رضا حدادیان در نساجی گفت: امیری به نظر من فوتبالی‌ترین و بهترین مدیرعامل ایران است و کارنامه او گویای همه چیز است و همان‌طور که همه می‌دانید تیم نساجی با درایت وی بعد از ۲۴ سال به لیگ‌برتر آمد. جا دارد از رضا حدادیان هم تشکری داشته باشم که در این شرایط بد اقتصادی کشور مثل پدر بالا سر تیم حضور دارند تا شرایط مطلوبی را ایجاد کنند تا بازیکنان و همه عوامل تیم بدون دغدغه به بالا بردن پرچم نساجی فکر کنند. از زمانی که حدادیان تشریف آوردند از نظر امکانات سخت‌افزاری تیم به شرایط خیلی خوبی رسید.

میرزازاد نظرش درخصوص بازی در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر و در میان هواداران پرشور نساجی را چنین عنوان کرد: من از کودکی در تیمی (ملوان) بازی کردم که همیشه پر از هوادار متعصب بوده، اما قائمشهری‌ها واقعاً بی‌نظیرند، فارغ از هر نتیجه‌ای و همانند تیفوسی‌ها تیم‌شان را تشویق می‌کنند و این یعنی معنی کامل عاشقی. عاشق بازی در این جو هستم.

وی در ادامه درخصوص روند حضورش در نساجی تصریح کرد: زمانی که نکونام در لیگ یک سرمربی بودند، من مقابل تیم‌شان بازی کردم و عملکرد خوبی در آن بازی از خودم به‌جا گذاشتم. بعداً زمانی که نساجی با هدایت او به لیگ برتر رسید، از من خواستند تا به نساجی بیایم، علی‌رغم چند پیشنهاد خوب، با دل و تمام وجودم نساجی را انتخاب کردم و از این انتخابم کاملاً راضی‌ام.

دروازه‌بان جوان نساجی شیرین‌ترین خاطره حضورش در نساجی چنین بیان کرد: در این دو سالی که در نساجی هستم، روز‌های خوب و خوشی را تجربه کرم، اما به‌عنوان شیرین‌ترین لحظه در تیم نساجی، بازی برای این تیم پرقدمت و ریشه‌دار است.

میرزازاد در پایان درخصوص هاروت آبراهامیان مربی دروازه‌بان‌ها، علیرضا حقیقی دروازه‌بان اول، محمدامین رضایی و حسین خطیر دیگر دروازه‌بان‌های جوان نساجی خاطرنشان کرد: هاروت یکی از مربی‌های باسابقه در چند دهه اخیر لیگ ایران است که تجربه بالایی دارد و روزبه‌روز در کنار او چیز‌های جدیدی یاد می‌گیریم. همه ما ۴ دروازه‌بان تلاش می‌کنیم تا با افتخار درون دروازه نساجی قرار بگیریم و بین ما رقابت زیادی وجود دارد، حقیقی یکی از با تجربه‌هاست و به‌عنوان بزرگ‌تر چیز‌های زیادی از او یاد می‌گیریم و همواره کنار رضایی و خطیر به‌دنبال بسته نگه داشتن دروازه نساجی هستیم.

7655