داداش زاده: مدیران پرسپولیس به فکر خودشان هستند

داداش زاده: مدیران پرسپولیس به فکر خودشان هستند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این باشگاه برای خارج از مشکلات متعدد باید هر چه سریعتر خصوصی شود و مدیرانی که در راس مدیرتی پرسپولیس قرار می‌گیرند نیز فقط به فکر خودشان هستند.

به گزارش فوتبالی، «بهزاد داداش‌زاده» در گفت و گویی درباره اختلافات مدیریتی در این باشگاه افزود: تا زمانی که پرسپولیس خصوصی نشود وضعیت همین است. متاسفانه اکثر مدیرانی که به پرسپولیس می‌آیند فقط به فکر خودشان هستند و می‌خواهند برای خودشان درآمدزایی کنند. مدیران باشگاه باید با مردم صادق باشند. نمی‌شود که یک مدیر بیاید بعد یک عملکرد بد از خودش به جا بگذارد و کار را تحویل نفر بعدی بدهد.

وی همچنین در خصوص این فصل از لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به نظر من فقط می‌خواهند مردم و فوتبال دوستان را سرگرم کنند و گرنه چه زمانی در فوتبال حرف مردم یا کارشناسان مهم بوده؟

داداش‌زاده ادامه داد: وقتی اماکن عمومی باز است می‌شود فوتبال را هم ادامه داد. از کجا معلوم که چند ماه آینده شرایط بدتر نشود. به نظر من باید این فصل را تمام کنند و فصل بعد را هم بلافاصله انجام بدهند.  یک زمان مشخصی را در نظر بگیرند و فصل نقل و انتقالات را هم انجام داد اما لیگ برتر باید برگزار شود.

7655