تست کرونای مدافع اتلتیکو مادرید مثبت اعلام شد

تست کرونای مدافع اتلتیکو مادرید مثبت اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - نتیجه تست کرونای رنان لودی مدافع چپ برزیلی اتلتیکو مادرید مثبت بوده است.

به گزارش فوتبالی، لودی دو ماه پیش علایم ابتلا به کرونا را داشت و این مسئله را به باشگاه اتلتیکو اطلاع داده بود اما در آن زمان تست کرونا از او گرفته نشد. با این وجود کادر پزشکی اتلتیکو در هفته های اخیر شرایط لودی را دنبال می کرد.

اتلتیکو مادرید در روز چهارشنبه از همه بازیکنانش تست کرونا گرفت که لودی هیچ علایمی از کرونا نداشت اما در روز جمعه نتیجه تست وی مثبت اعلام شد. بازیکن برزیلی باید در طول ده روز آینده در منزل خود در قرنطینه بماند و بعد از آن دوباره از او تست گرفته خواهد شد تا اگر به آمادگی کامل رسیده بود، به تمرینات در کنار هم تیمی ها برگردد.

در حال حاضر گفته می شود که نتیجه تست کرونای پنج بازیکن  از فوتبال اسپانیا مثبت بوده است که سه نفر از آنها در لالیگا توپ می زنند و دو تا در لیگ دسته دوم که به نظر می رسد لودی اولین نفری باشد که نامش اعلام شده است.

لودی در ابتدا فکر می کرد که علایم آنفلوانزا را دارد اما با مشکل تنفسی مواجه شد و بیماری خود را به باشگاه اطلاع داد. باشگاه اتلتیکو پزشکی را برای معاینه به منزلش فرستاد.  نامزدش نیز علایمی از کرونا داشته است.

این بازیکن 22 ساله یکی از بهترین های فصل دیگو سیمئونه بوده است که در بازی دور رفت مقابل لیورپول عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرده بود.