صفیری: جریمه داورانی که بدون کسب مجوز مصاحبه کنند را بررسی می‌کنیم

صفیری: جریمه داورانی که بدون کسب مجوز مصاحبه کنند را بررسی می‌کنیم

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: هیچ داوری بدون کسب مجوز از کمیته داوران اجازه مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل صفیری، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال، درباره موضع این کمیته نسبت به مصاحبه‌های اخیر برخی داوران کشورمان مانند محمدرضا اکبریان و اشکان خورشیدی که با حاشیه‌هایی همراه بوده است، بیان کرد: ما قبل از این هم تذکر داده بودیم که داوران بدون هماهنگی با کمیته داوران فدراسیون هیچگونه مصاحبه‌ای انجام ندهند که متاسفانه با وجود این تذکر‌ها بار دیگر چنین اقدامی تکرار شد. بار دیگر تاکید می‌کنم داوران و عوامل زیرمجموعه داوری برای مصاحبه‌های خود باید از کمیته و دپارتمان مجوز بگیرند.

او درباره احتمال جریمه داوران مذکور گفت: فعلا به آن‌ها تذکر داده ایم، اما در ادامه جریمه داورانی که بدون هماهنگی مصاحبه کنند هم بررسی خواهد شد.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره ارزیابی اش از تمرینات اختصاصی داوران در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: آن‌ها تمرینات را به شکل شخصی انجام می‌دهند و ما هم پیگیر وضعیت داوران هستیم.

او درباره احتمال برگزاری دوره داوری در صورت مشخص شدن وضعیت شروع مجدد رقابت‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر درباره زمان شروع تمرینات و بازی‌ها ابلاغی به ما نرسیده است، برنامه خاصی برای برگزاری دوره یا کلاس نداریم.

7413