ماتیچ درباره موینیو: وقتی به همراه تیم او شکست می‌خورید باید قایم شوید

ماتیچ درباره موینیو: وقتی به همراه تیم او شکست می‌خورید باید قایم شوید

پایگاه خبری فوتبالی – نمانیا ماتیچ که هم در منچستریونایتد و هم در چلسی زیر نظر مورینیو کار کرده احترام زیادی برای مورینیو قائل است اما می‌گوید هنگام شکست، خودش را از مورینیو مخفی می‌کردن است.
به گزارش فوتبالی، ماتیچ در یک لایو اینستاگرامی درباره مورینیو گفته: اگر شما برنده شوید او بهترین انسان دنیا است اما اگر در بازی شکست خورده باشید باید در تمرینات خودتان را قایم کنید. البته او مربی بی‌نظیری است.
پس از جدایی مورینیو از منچستریونایتد، ‌اوله‌گونار سولسشر روی نیمکت این تیم نشست. هافبک صربستانی شیاطین سرخ درباره او می‌گوید: اوله مربی خوبی است و فکر می‌کنم از زمانی که به یونایتد پیوسته تغییرات خوبی داشته و نسبت به روز اول متفاوت شده است. مطمئنم او آینده روشنی اینجا دارد و می‌تواند جام‌های زیادی برنده شود.
ماتیچ درباره وضعیت فعلی رختکن یونایتد گفته: در حال حاضر هیچ آدم بدی در رختکن وجود ندارد. من ۳۱ سال سن دارد و برخی بازیکنان ۱۰ سال جوان‌تر از من هستند. من با بازیکنان هم سن خودم بیشتر صحبت می‌کنم. مانند پوگبا، دخه‌آ و ماتا اما نفر کناری من در رختکن میسون گرین‌وود جوان است و باید همدیگر را بیشتر بشناسیم. برونو فرناندز؟ من لیگ پرتغال را پیگیری می‌کنم و می‌دانستم او چه بازیکن توانایی است اما شگفت زده شدم که انقدر سریع خودش را با تیم هماهنگ کرد.

1101