بازیکنان میلان و سمپدوریا دوباره درگیر کرونا شده‌اند؛ سری‌آ در خطر!

بازیکنان میلان و سمپدوریا دوباره درگیر کرونا شده‌اند؛ سری‌آ در خطر!

پایگاه خبری فوتبالی – ابتلای چندین مورد جدید ابتلا به کرونا بین اهالی فوتبال ممکن است ادامه فوتبال در ایتالیا را به تعویق بیندازد.
به گزارش فوتبالی، در حالی که بسیاری از تیم‌های سری‌آ در تکاپوی آغاز تمرینات و از سرگیری رقابت‌ها هستند اما در ۲۴ ساعت گذشته چندین مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در ایتالیا مشاهده شده است.
شب گذشته خبری مبنی بر ابتلای ۶ نفر از اعضای فیورنتینا منتشر شد حالا باشگاه سمپدوریا که پیشتر ۳ بازیکن خود به نام‌های مانوئل گابیادینی، آلبین اکدال و مورتن تورزبی را مبتلا به کرونا می‌دید در یک بیانیه رسما اعلام کرد ۳ مورد جدید ابتلا به ویروس در این باشگاه مشاهده شده است.
از سوی دیگر نیکولا شیره‌آ، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم اعلام کرده ۳ عضو باشگاه میلان هم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما مشخص نیست این سه نفر بازیکن هستند یا از کادر فنی و یا مدیریتی باشگاه.
به همین دلیل با وجود اینکه مبتلایان به کرونا در تیم یوونتوس سلامتی خود را باز یافته‌اند، در استان لاتزیو به باشگاه‌ها اجازه تمرین داده شده و ساسولو هم تمرینات را آغاز کرده اما با توجه به مشاهده چندین نمونه ابتلای جدید به ویروس ممکن است آغاز دوباره سری‌آ به تعویق بیفتد یا حتی مسئولین برای ادامه کار راه دیگری بیندیشند.
هنوز مسئولین سری‌آ درباره موردهای جدید ابتلا به کرونا، صحبتی انجام نداده‌اند.

1101