تست کرونای شش عضو فیورنتینا مثبت اعلام شد

تست کرونای شش عضو فیورنتینا مثبت اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که دولت ایتالیا و فدراسیون فوتبال این کشور در مورد زمان ازسرگیری تمرینات با هم اختلاف دارند حالا اخبار جدیدی در مورد ابتلای بازیکنان به ویروس کووید - 19 منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته خبر رسید که یکی از بازیکنان تیم تورینو به ویروس کرونا مبتلا شده است و امروز خبر می رسد که نتیجه تست کرونای سه بازیکن و سه عضو کادر فنی فیورنتینا مثبت اعلام شده است و بدین ترتیب این شش نفر باید قرنطینه خانگی را آغاز کنند و تا زمان درمان شدن ادامه بدهند.

فردا قرار است که بخش دیگری از بازیکنان فیورنتینا تست کرونا بدهند و پس از مشخص شدن نتیجه تست ها، بازیکنان فیورنتینا تمرینات انفرادی خود را در زمین تمرین کامپینی آغاز خواهند کرد. فیورنتینا پیش از شروع قرنطینه نیز اعلام کرده بود که نتیجه تست کرونای دو بازیکنش یعنی پتزلا و ولاهوویچ مثبت است که آنها درمان شدند. 

اعلام این خبر باعث خشم بسیاری از هواداران فیورنتینا شده است. در حقیقت بسیاری از هواداران فیورنتینا با از سرگیری مسابقات مخالف هستند. هواداران افراطی ناپولی و رم نیز به باشگاه هایی که اصرار به شروع دوباره مسابقات دارند حمله می کنند و آنها را بی فکر می دانند.