کومان: شوکه شدم اما حالا مثل ماهی سالم هستم

کومان: شوکه شدم اما حالا مثل ماهی سالم هستم

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه شب رونالد کومان اسطوره فوتبال هلند به علت بیماری قلبی در بیمارستان بستری شد تا فوتبالدوستان را شوکه کند اما خوشبختانه او درمان شد و در حال حاضر در خانه استراحت می کند.

به گزارش فوتبالی، کومان برای این که از پیام های روحیه بخش دنیای فوتبال به خودش در روزهای اخیر تشکر کند پیامی در سایت فدراسیون فوتبال هلند منتشر کرده است که متن این پیام بدین شرح است:"یکشنبه گذشته برای من خیلی شوکه کننده بود. نه تنها برای من بلکه برای خانواده و دوستانم بسیار آزاردهنده بود. خوشبختانه پزشکان به شکلی سریع و بی نظیر به من کمک کردند و از آنها به خاطر رفتارشان بسیار سپاسگزارم. پیام هایی که برایم فرستادید و از من حمایت کردید برایم فوق العاده بود. نه تنها از دنیای فوتبال بلکه بسیاری از افراد ناشناس برایم پیام فرستادند. این پیام ها خیلی به من کمک کرد و از همه به خاطر برخوردی که با من داشتند تشکر می کنم. در حال حاضر مثل یک ماهی سالم و سرحال هستم."

سرمربی تیم ملی هلند تمرکز ویژه ای روی حضور در یورو 2021 دارد و به خاطر موفقیت در این تیم و خدمت به کشورش پیشنهاد حضور در بارسلونا را رد کرده است و می خواهد در مسابقات تابستان آینده حضور داشته باشد.