واکنش تند گری نویل به همسر دیماریا؛ او مانند درب چاه فاضلاب بازی می‌کرد!

واکنش تند گری نویل به همسر دیماریا؛ او مانند درب چاه فاضلاب بازی می‌کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع با سابقه تیم منچستر یونایتد در پاسخ به اظهارات تند همسردیماریا درباره کشور انگلیس، اعلام کرده بهتر بود او به جای بهانه جویی آگوئرو را الگو قرار دهد و همان کاری که بازیکنان آرژانتینی شاغل در انگلیس می‌کردند،‌ او هم انجام می‌داده است.
به گزارش فوتبالی، همسر دیماریا چندی پیش اعلام کرده بود به شدت مخالف پیوستن دیماریا به منچستر بوده و انگلیس را یک چاه فاضلاب خوانده. این اظهارات باعث واکنش تند مدافع سابق تیم ملی انگلیس شده است. گری نویل در پاسخ به اظهارات همسر دیماریا، به اسکای اسپرت گفته: تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این داستان‌ها را هر چند وقت یک بار می‌شنویم که یک بازیکن مانند درب چاه فاضلاب بازی کرده‌ است (بد بازی کرده است). مانند دیماریا در منچستر یونایتد. او عالی بود و ما انتظار بالایی داشتیم. هیجان زده بودیم و زمانی که به باشگاه آمد تصور کردیم با یک بازیکن سطح بالا قرارداد امضا کردیم اما از روز اول او هیچ هیجانی نشان نداد.
نویل در ادامه گفت: چیزی که او نیاز داشت الگوبرداری از آگوئرو و زابالتا، بازیکنانی آرژانتینی که در شهر منچستر بازی می‌کردند بود. من از شهرم دفاع می‌کنم و تصور می‌کنم همسر او تجربه ناخوشایندی داشته زیرا آن‌ها مورد دزدی قرار گرفتند و به این ترتیب ذهنیت آن‌ها باعث شده تا چنین قضاوتی داشته باشند.
1101