آنری درباره اوبامیانگ: وقتی خودم آرسنال را ترک کرده‌ام نمی‌توانم به او بگویم بماند!

آنری درباره اوبامیانگ: وقتی خودم آرسنال را ترک کرده‌ام نمی‌توانم به او بگویم بماند!

پایگاه خبری فوتبالی – تیری آنری اعتقاد دارد وقتی خودش آرسنال را ترک کرده نمی‌تواند به اوبامیانگ توصیه کند او در این تیم بماند.
به گزارش فوتبالی، تیری آنری‌ در گفت و گو با اسکای اسپورت در رابطه با آینده اوبامیانگ گفته: هر کسی می‌تواند هر کاری می‌خواههد انجام دهد. چگونه می‌توانم وقتی خودم آرسنال را ترک کردم توصیه کنم در آرسنال بماند؟ چیزهای زیادی اتفاق می‌افتد اما احساستان نسبت به ان تیم از بین نخواهد رفت.
آنری در ادامه گفت: به عنوان یک هوادار آرسنال  می‌خواهید او بماند اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، او باید شرایط و خانواده‌اش را در نظر بگیرد و بهترین تصمیم را بگیرد. اگر طرفدار آرسنال باشید دوست ندارید او جدا شود اما او یک دوران کاری حرفه‌ای دارد و من نمی‌دانم در سر او چه می‌گذرد. تنها می‌دانم اگر جدا شود دلمان برای گل‌هایش تنگ می‌شود. او یک گلزن قهار است و اگر گلزنی را از او بگیرید بسیار سخت خواهد بود. من به مردم احترام می‌گذارم و می‌دانم آن‌ها چه علاقه‌ای دارند اما اوبامیانگ یک بازیکن آرسنال است و هواداران آرسنال باید دیوانه باشند که بخواهند بگویند او باید برود. نمی‌خواهم او برود اما باید درک کرد که اوبا هم یک زندگی دارد و  شاید نیاز داشته باشد جاهای دیگری برود. چه کسی از همه چیر باخبر است؟ امیدوارم او در آرسنال بماند.

1101