پیشنهاد وسوسه ‌انگیز برای روبن؛ او به فوتبال برمی‌گردد

پیشنهاد وسوسه ‌انگیز برای روبن؛ او به فوتبال برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی – آرین روبن، ستاره تیم بایرن مونیخ که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است با پیشنهاد جدیدی از یک تیم برزیلی مواجه شده تا به فوتبال برگردد.
به گزارش فوتبالی، باشگاه بوتافوگو برزیل می‌خواهد وینگر هاقندی سابق تیم‌های چلسی و رئال مادرید را متقاعد کند تا این بازیکن یک فصل دیگر هم بازی کند و طبق گفته ریکاردو روتنبرگ، سرمربی بوتافوگو روبن از این پیشنهاد راضی به نظر می‌رسد.
روتنبرگ گفته: روبن بایزکن ایده‌آل من است و من او را بازیکن بزرگی می‌دانم. همیشه این ریسک وجود دارد که شما برای مدت‌های زیاد کاری انجام ندهید اما من با او در ارتباط بودم و روبن از این پیشنهاد راضی به نظر می‌رسد. می‌دانیم او مدت‌ها است بازی نکرده و می‌تواند ۴ برابر دیگر جاها درآمد کسب کند اما او گفته از پیشنهاد بوتافوگو هیجان زده شده است.
خود روبن اما در ماه آپریل گفته بود: هنوز برخی اوقات پاهایم را می‌خارد (منظور روبن وسوسه بازگشت به فوتبال است)  فکر می‌کنم همیشه این مسئله در من وجود داشته باشد. شاید دوست داشته باشم اندکی بار دیگر بازی کنم. هنوز این حس را دارم.
روبن که سابقه بازی در‌ لیگ‌های هلند، انگلیس، اسپانیا و آلمان و تیم‌هایی چون چلسی، آیندهوون، چلسی، رئال و بایرن مونیخ را دارد در دوران بازی‌اش ۱۲ بار قهرمان لیگ‌های مختلف شده است.

1101