اسماعیل پور: ویروس کرونا زندگی همه را دچار مشکل کرده است

اسماعیل پور: ویروس کرونا زندگی همه را دچار مشکل کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: این روز‌ها ویروس کرونا زندگی همه مردم را دچار مشکلاتی کرده و ما بازیکنان حرفه‌ای هم از این قضیه مستثنی نیستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا این روز‌ها در بیشتر نقلط جهان گسترش یافته و باعث تعطیلی بسیاری از مسابقات ورزشی شده است. از همین رو بسیاری از ورزشکاران از جمله ملی پوشان فوتسال کشورمان تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهند تا بتوانند از نظر آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند.

یکی از این ملی پوشان احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان است که در لیگ چین و در تیم شنزن بازی می‌کند.

اسماعیل پور درباره شرایط این روز‌ها که بیشتر مردم دنیا را درگیر خودش کرده اظهار داشت: این روز‌ها تمام مردم دنیا درگیر ویروسی به نام کرونا شده اند که زندگی همه را دچار مشکلاتی کرده است. من هم به عنوان یک بازیکن فوتسال از این قضیه مستثنی نیستم و سعی کردم تا آن جا که می‌شود از خانه خارج نشوم تا بتوانم یک کمکی در قطع زنجیره انتقال این بیماری کرده باشم. به همین دلیل این روز‌ها تمریناتم را در خانه دنبال می‌کنم تا از شرایط بدنی عقب نمانم.

او افزود: برای من که یک بازیکن حرفه‌ای در فوتسال هستم، تمرین کردن در خانه با شرایط تمرین در مسابقه بسیار فرق می‌کند و قطعا از لحاظ بدنی دچار افت خواهیم شد. به هر حال کاری نمی‌توان کرد و سعی می‌کنم با تمرین کردن در خانه تا حدودی خودم را از نظر شرایط بدنی در سطح خوبی نگه دارم. از مردم عزیز خوب کشورمان تقاضا دارم تا آن جا که مقدور است سعی کنند از خانه‌های خود خارج نشوند هر چند می‌دانم خیلی سخت است، اما با این کار قطعا می‌توانیم هر چه زودتر شرایط را به وضعیت عادی خودش برگردانیم.

7413