چهره روز؛ بازیکنی که به خاطر پرسپولیس به رئال مادرید پاسخ منفی داد

چهره روز؛ بازیکنی که به خاطر پرسپولیس به رئال مادرید پاسخ منفی داد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازیکنی هست که به خاطر پرسپولیس پیشنهاد رئال مادرید را قبول نکند؟ پاسخ این سوال مثبت است.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از این قرار است که محمد صادقی که در دهه 50 عضو تیم پرسپولیس بوده، در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری ایرنا داشته درباره پیشنهاد باشگاه رئال مادرید صحبت کرده. پیشنهادی که البته او به آن پاسخ منفی داد.

صادقی گفته:" هشتادمین سال تولد سانتیاگو برنابئو بود، یک تورنمنت برگزار کرده بودند. با تیم ملی ایران در این تورنمنت شرکت کردیم، نیمه اول روی یک ضربه پنالتی گل خوردیم اما نیمه دوم این قدر خوب بازی کردیم که توپ و میدان در اختیار ما بود. عادلخانی از جناح راست سانتر کرد و من هم با ضربه سر زدم تو گل، سال بعد همان تیم قهرمان جام جهانی شد. آن زمان طرفداران رئال مادرید عادت داشتند هر تیمی که در زمین‌شان خوب بازی می‌کرد برایش دستمال سفید تکان می‌دادند. وقتی من گل زدم برای من این کار را انجام دادند. بعد از آن بازی به من پیشنهاد دادند که با رئال مادرید قرارداد امضا کنم"

اما دلیل مخالفت صادقی با این پیشنهاد وسوسه‌انگیز چه بوده؟ ادامه صحبتهای او را بخوانید:" من با پرسپولیس تمام کرده بودم و مشخص بود که پس از جام جهانی به این تیم می‌روم، مربی وقت تیم ملی به من گفت  یکی از سران عالی‌رتبه مملکت پرسپولیسی است و دوست ندارد تو به رئال مادرید بروی. او به این نکته هم اشاره کرد که هر پولی که رئال مادرید به تو بدهد، پرسپولیس هم همان مقدار به تو خواهد داد."

اگر دوست دارید بدانید صادقی با چه مبلغی پرسپولیسی شد این بخش از حرفهای او را هم بخوانید:" از جام جهانی 1978 که برگشتیم، پرسپولیس با من قرارداد یک میلیون تومانی بست. در آن سال و با آن پول می‌شد ۱۰ واحد آپارتمان در بهترین نقطه تهران خرید، البته ماهی ۱۰۰۰ تومان هم حقوق می‌گرفتم."

1984