ابراهیمی: بی‌انصافی است اگر بگویند نفت دفاعی بازی‌ می‌کند

ابراهیمی: بی‌انصافی است اگر بگویند نفت دفاعی بازی‌ می‌کند

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، حسین ابراهیمی درباره وضعیت خود و تیم نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: شرایط من امسال خیلی خوب بوده و توانستیم باتوجه به بودجه‌ای که داشتیم فراتر از انتظارها نتیجه گرفتیم و بعد از تعطیلی لیگ و این دو ماهی هم که گذشته در زمین چمن و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات ایمنی تمرین می‌کنم تا شرایط بدنی خودم را حفظ کنم. فعلا ما هم اخبار را دنبال می‌کنیم تا ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود. در کل گاهی تمرین می‌کنیم و بیش‌تر اوقات هم در منزل و کنار خانواده هستیم.

او ادامه داد: بی انصافی است اگر بگویند تیم‌مان دفاعی بازی می‌کند. تیم‌مان ساختار دفاعی خوبی دارد و گل نمی‌خورد و این دلیل بر دفاعی بودن تیم ما نیست. جلوی بعضی از تیم‌های بزرگ مثل همه تیم‌ها دقایقی دفاعی بازی کردیم و مهم نتیجه‌ بود که خدا را شکر به‌دست آمد.

ابراهیمی درمورد کار کردن با مهدی تارتار گفت: او یکی از مربی‌های خوب لیگ است و این را هم در دو سه سال اخیر نشان داده است. افتخار این را داشتم که در داماش با او کار کنم و از روحیات و سبک مربی‌گری‌اش اطلاع داشتم و فکر می‌کنم یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال کشورمان است و نشان داده است که می‌تواند موفق باشد.

او در پایان درباره لغو یا ادامه لیگ عنوان کرد: اگر این بیماری ادامه پیدا کند که نباید لیگ برگزار شود و باید از لیگ‌های دیگری مثل ایتالیا و فرانسه الگوبرداری کنیم. به نظر من لیگ فعلا تعطیل شود اما همین بازی‌ها را ادامه دهیم و حتی اگر سه ماه هم این تعطیلی ادامه پیدا کند، ادامه دهند تا تیم‌ها ضرر نکنند. همه این‌ها هم بستگی به نظر ستاد مبارزه با کرونا دارد.

7413