بازیکن تیم ملی پاراگوئه: جام جهانی فوتسال یک‌سال عقب افتاد

بازیکن تیم ملی پاراگوئه: جام جهانی فوتسال یک‌سال عقب افتاد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ملی فوتسال پاراگوئه که در لیگ ایتالیا بازی می‌کند اعلام کرد جام جهانی فوتسال یک سال عقب افتاده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، «خاویر سالاس» ملی پوش فوتسال پاراگوئه است که در تیم باشگاهی پزارو ایتالیا توپ می زند. این بازیکن در گفتگو با سایت «tigosports» با اشاره به تعلیق مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر ویروس کرونا گفت: تقریبا دو ماه در خانه بودم و خوشبختانه به تدریج همه چیز در حال بازگشایی است. من با یک مربی بدنساز صحبت کردم و او تمریناتی را برای انجام در خانه برایم می فرستاد.

ملی پوش فوتسال پاراگوئه خاطرنشان کرد: نیمی از لیگ فوتسال ایتالیا را طی کرده بودیم و قرار بود مرحله یک هشتم آغاز شود. طی دو روز آینده به صورت رسمی اعلام می شود مسابقات ادامه می یابد یا نه. فکر می کنم شرایط برای ادامه بازی ها سخت باشد.

این بازیکن پاراگوئه ای درباره جام جهانی فوتسال و صعود تیم ملی کشورش به این بازی ها تاکید کرد: جام جهانی باید در ماه سپتامبر آغاز می شد اما به خاطر ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد. خوشحالم که در این مسابقات حضور داریم. پاراگوئه یکی از بهترین تیم های فوتسال با بازیکنان خیلی خوبی است.

7413