مدافع سابق رم: ناینگولان رختکن را ترک می‌کرد و با دستیار مربی سیگار می‌کشید

مدافع سابق رم: ناینگولان رختکن را ترک می‌کرد و با دستیار مربی سیگار می‌کشید

پایگاه خبری فوتبالی – لئاندرو کاستان، مدافع برزیلی سابق تیم رم از  دوران حضور در کنار راجا ناینگولان لذت برده اما اخلاق حرفه‌ای او را زیر سوال می‌برد.
به گزارش فوتبالی، کاستان و ناینگولان از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در کنار هم بازی کردند اما حالا هر دو از رم جداشده‌اند. کاستان درباره هم‌تیمی بلژیکی‌ سابقش به سایت گل گفته: او از کالیاری به رم آمده بود و چیزهای کمی در رابطه با او می‌دانستم اما در اولین بازی‌اش تکلی فوق‌العاده روی حریف زد و من فهمیدم او چه بازیکنی است. راجا بازیکن خوبی بود اما درگیر حواشی زیادی شد. زمانی که او در رم حضور داشت رختکن را ترک می‌کرد و با دستیار مربی سیگار می‌کشید. او کاری می‌کرد که راضی و خوشحال باشد و مهم‌ نبود که مردم درباره‌اش چه فکری می‌کنند اما هر زمان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت فوق‌العاده کار می‌کرد. بازی در کنار او فوق‌العاده بود.
ناینگولان پس از رم در اینتر حضور یافت اما نتوانست در سن سیرو بدرخشد و به طور قرضی به کالیاری پیوست. این بازیکن ۳۲ ساله اما چندی پیش اعلام کرده بود دوست دارد به رم برگردد. او در یک لایو اینستاگرامی گفته: دوست دارم به رم برگردم. اگر شرایط مساعد باشد واقعا دوست دارم برگردم. سال‌های خوبی در این تیم داشتم و آن‌جا من را دوست داشتند. من هم در لباس رم تمام تلاشم را انجام می‌دادم.

1101