زابالتا: در رختکن منچسترسیتی با نام مسی و رونالدو شوخی می‌کردیم!

زابالتا: در رختکن منچسترسیتی با نام مسی و رونالدو شوخی می‌کردیم!

پایگاه خبری فوتبالی – پابلو زابالتا در یک گفت و گو اعلام کرده بازیکنان سیتی در رختکن درباره مسی و رونالدو شوخی می‌کرده‌اند.
به گزارش فوتبالی، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین که از زمان خرید منچستر سیتی توسط مالکین عرب، از اسپانیول به سیتی پیوسته به La Nacion گفته: ۱۰ روز پس از ورود من به منچسترسیتی خرید باشگاه توسط گروه ابوظبی تایید شد. ۴ روز بعد آن‌ها ۴۰ میلیون یورو برای روبینیو هزینه کردند و من پیش خودم گفت چکار باید انجام دهم؟ من ۶ ماه هم اینجا دوام نمی‌آورم! به همین دلیل این مسئله را به عنوان شوخی در رختکن مطرح می‌کردیم و پیش خودمان در رختکن می‌گفتیم حالا مسی یا کریستیانو رونالدو به اینجا می‌آیند!
زابالتا که در تیم ملی آرژانتین با مسی هم‌بازی بوده می‌گوید مسی خارج از زمین مسابقه هم چه انسان بزرگی است. او گفته: باید بگویم بدون حضور مسی در زمین چیزی کم داشتیم و فدراسیون فوتبال آرژانتین هم در صورت عدم حضور مسی در زمین درآمد بسیار کمتری داشت. حضور مسی باعث درآمد بیشتر می‌شد و باشگاه‌های آرژانتینی به این ترتیب پول بیشتری کسب می‌کردند. مسی در بهبود زیرساخت‌های فوتبال آرژانتین هم تاثیر داشت. فوتبال آرژانتین بابت حضور مسی باید خوشحال باشد زیرا او باعث شده پول زیادی به فدراسیون تزریق شود.

1101