مدافع سابق رئال مادرید: زیدان نمی‌خواست من جدا شوم

مدافع سابق رئال مادرید: زیدان نمی‌خواست من جدا شوم

پایگاه خبری فوتبالی – آلوارو اودریوزولا، بازیکن اسپانیایی سابق رئال که در ماه زانویه پس از تنها ۵ بازی برای مادریدی‌ها در این فصل این تیم را به مقصد بایرن مونیخ و با قراردادی قرضی ترک کرد در گفت و گو با ال چرینگیتو اعلام کرده زیدان نمی‌خواسته او از رئال جدا شود.
به گزارش فوتبالی، اودریوزولا گفته: من با بازیکنان رئال، کارمندان باشگاه و حتی دکترها هم روابط خوبی داشتم. زمانی که بحث جدایی مطرح شد چندین بار با او گفت و گو کردم و در زمانی که بایرن برای جذب من ابراز تمایل کرده بود زیدان به من شخصا حمایتش را نشان داد. زیدان را بابت افکارش درباره خودم تحسین می‌کنم. او مربی فوق‌العاده‌ای و انسان بزرگی است.
اودریوزولا که در سال ۲۰۱۸ و با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی به رئال پیوسته بود امیدوار است روزی در رئال مادرید موفق شود افتخار کسب کند. او سابقه حضور در تیم پایه رئال مادرید را هم در کارنامه خود دارد. این مدافع راست ۲۴ ساله گفته: من برای رئال مادرید بازی کرده‌ام و به مادرید تعلق دارد. تنها به طور قرضی در بایرن مونیخ حضور دارم. رویای من این است که در مادرید موفق شوم. واقعا رویاهایم را دوست دارم و غرق در آن‌ها می‌شوم که یکی از آن‌ها موفقیت در تیم رئال مادرید است.

1101