ضربه جدید به سری‌آ؛ تست کرونای بازیکن تورینو مثبت اعلام شد

ضربه جدید به سری‌آ؛ تست کرونای بازیکن تورینو مثبت اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که درمان شدن دیبالا از ویروس کرونا خیلی ها را خوشحال کرده بود، تورینو امشب در بیانیه ای اعلام کرد که در پی تست کرونا که از کل بازیکنان گرفته شد، نتیجه تست یکی از اعضای این تیم مثبت بوده است. در حال حاضر نام فرد مبتلا اعلام نشده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن تورینو که به کرونا مبتلا شده باید در قرنطینه خانگی تحت مراقبت های ویژه بماند تا زمانی که درمان شود. در ساعات آینده اعضای کادر فنی کرونا نیز تست خواهند داد و تمرینات این تیم قرار است که در روز جمعه دوباره از سر گرفته شود.

تا کنون تورینو تنها باشگاهی بوده است که پس از بازگشت به تمرینات در لیگ ایتالیا، مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضایش را اعلام کرده است. اوربانو کایرو مدیر باشگاه تورینو یکی از مخالفان جدی از سرگیری مسابقات در لیگ ایتالیا بوده است.

در حال حاضر هیچ کسی نمی داند که فوتبال در ایتالیا چه زمانی دوباره شروع می شود اما قطعا مثبت شدن تست کرونای برخی از اعضای این تیم می تواند یکی از عواملی باشد که دولت ایتالیا از شروع دوباره سری آ جلوگیری کند. وزیر ورزش ایتالیا چندان با شروع دوباره مسابقات در دوران شیوع کرونا موافق نیست و باید دید چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود.