دولت آلمان برای شروع بوندسلیگا چراغ سبز نشان داد

دولت آلمان برای شروع بوندسلیگا چراغ سبز نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی - امروز صبح آنگلا مرکل صدراعظم آلمان جلسه ای به صورت ویدئوکنفرانس با مقامات فوتبال آلمان برگزار کرد تا در مورد ازسرگیری مسابقات بوندسلیگا صحبت هایی انجام شود.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری DPA آلمان گزارش داده است که دولت آلمان به مقامات فوتبال اجازه داده است تا مسابقات در بوندسلیگا در نیمه دوم ماه می (اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد) از سر گرفته شود و بدین ترتیب لیگ آلمان اولین لیگ بزرگ اروپا خواهد بود که قرنطینه را به پایان می رساند.

در حال حاضر لیگ های اسپانیا و ایتالیا نیز تمریناتشان را از سر گرفته اند و به نظر می رسد که این دو کشور از اواخر خردادماه مسابقات را آغاز کنند در حالی که شرایط در انگلیس وخیم تر است و هیچ بعید نیست که این کشور نیز مثل فرانسه قید ادامه مسابقات را بزند چرا که اوضاع کرونا در انگلیس هنوز بحرانی است و بعید است که بتوان به این زودی ها تمرینات و مسابقات را در این کشور از سرگیری کرد.

لیگ هایی نظیر ترکیه و مجارستان برای شروع دوباره مسابقات ابراز آمادگی کرده اند اما به نظر می رسد که برگزاری مسابقات در هر لیگ کاملا به شرایط بهداشتی در ان کشور و نظر دولت ها بستگی دارد. در حال حاضر برگزاری تورنمنت های اروپایی نظیر لیگ قهرمانان اروپا به مردادماه موکول شده است.