پرسپولیس به دنبال شکایت از استوکس

پرسپولیس به دنبال شکایت از استوکس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس به دنبال شکایت از آنتونی استوکس به فیفا است.

 مهدی خواجه وند مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد که کلیه اقدامات و نامه نگاری های قانونی در رابطه با آنتونی استوکس انجام شده است و به زودی باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد.

 این مهاجم  ایرلندی بعد از جدال سرخ‌ها با الشارجه به ایران بازنگشت و با ماندن در دبی به ادامه تفریحات خود پرداخت. به طوریکه که غیبت او در تمرینات و هم‌چنین بازی با شهر خودرو، یحیی گل‌محمدی را وادار کرد تا استوکس را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند.

استوکس بعد از تمامی این حواشی به لندن سفر کرد و در بدو فرود به این شهر توسط پلیس بازداشت شد. اما بعد از گذشت یک روز با قرار وثیقه آزاد شد و با انتشار چند استوری با هواداران پرسپولیس صحبت کرد. او شیوع ویروس کرونا را بهانه عدم 

بازگشت به موقع‌اش به ایران دانست گفت تا شرایط عادی شود جایی نمی‌آید.

 استوکس در زمان عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس ۶۰ درصد از قرارداد ۲۵۰ هزار یورویی خود را دریافت کرده است. موضوعی باعث می‌شود سرخ‌ها حق به جانب باشند و برای حل این اختلاف به فیفا بروند.

7655