کاپلو: سری‌آ را مانند جام‌جهانی برگزار کنید

کاپلو: سری‌آ را مانند جام‌جهانی برگزار کنید

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی سابق تیم‌های میلان، رم و یوونتوس اعلام کرده ادامه بازی‌های سری‌ آ‌ باید مانند جام جهانی برگزار شود و در یک بازی زمانی کوتاه به پایان برسد.
به گزارش فوتبالی، در حالی که تمرینات تیم‌های مختلف اروپایی کم کم و به تدریج قرار است به صورت انفرادی آغاز شود  پیشنهادهای مختلفی درباره چگونگی پیگیری بازی‌ها ارائه می‌شود زیرا در بیشتر لیگ‌ها حداقل ۱۰ هفته تا پایان مانده و از طرفی زمان کمی هم برای آغاز فصل جدید باقی مانده است. در همین زمینه اما شهردارهای باری، ناپل و پالرمو اعلام کرده‌اند آماده‌اند تا خدمات شهرشان مانند ورزشگاه‌ها و هتل‌ها را در اختیار عوامل بگذارند تا بازی‌ها از سر گرفته شود.
فابیو کاپلو، سرمربی موفق سال‌های دور سری‌آ در این رابطه به Radio 1 گفته: باید بازی‌های سری‌آ را با روشی مانند جام جهانی در یک دوره کوتاه مدت برگزار کرد و در ۴۰ روز دیدارها را به اتمام رساند.
کاپلو درباره تغییر قوانین و امکان انجام دادن تعداد تعویض‌های بیشتر برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان گفت: شخصا نظر مثبتی روی انجام چهار یا پنج تعویض دارم مخصوصا اگر بازی‌ها با فاصله ۳ روز برگزار شود اما شنیده‌ام که این تصمیم رد شده است.
کاپلو که سابقه هدایت رئال مادرید  و قهرمانی در لالیگا را هم در کارنامه دارد در سری‌آ بسیار موفق بوده و توانسته با یوونتوس، رم و میلان قهرمان شود.

1101