هاوارد وب: اشتباه کردم و امیدوار بودم رونالدو پنالتی را خراب کند

هاوارد وب: اشتباه کردم و امیدوار بودم رونالدو پنالتی را خراب کند

پایگاه خبری فوتبالی - خیلی کم پیش می آید که یک داور در مورد اشتباهاتش صحبت کند، به خصوص اگر آن داور مرتکب یک اشتباه بزرگ داشته باشد. حالا هاورد وب یکی از سرشناس ترین داوران سالهای اخیر انگلیس و فوتبال اروپا در این باره صحبت کرده است. او پیش از این هم تایید کرده بود که اخراج نکردن دی یونگ در فینال جام جهانی 2010 اشتباه بوده است.

به گزارش فوتبالی، هاوارد وب در مورد بازی منچستریونایتد و تاتنهام در اولدترافورد در سال 2009 صحبت کرد. در آن بازی یونایتد با نتیجه دو بر صفر با گلهای بنت و مودریچ عقب بود و باید رقابت سختی را با لیورپول برای قهرمانی انجام می داد. وب در مصاحبه با سایت اتلتیک تعریف کرد:" دیدم که کریک زودتر به توپ رسید و بعد از آن گومز به او ضربه زد. برایم گرفتن این پنالتی ساده بود. انتظار داشتم که بازیکنان به این تصمیم اعتراض کنند اما انتظار نگاه شگفت زده گومز را نداشتم. چند ثانیه بعد فهمیدم که اشتباه کردم اما روی این تصمیم ماندم. نمی دانستم که اشتباهم چه بوده است اما حس کردم که یک جای کار را ندیده ام. فقط امیدوار بودم که رونالدو پنالتی را خراب کند."

رونالدو اما آن پنالتی را به گل تبدیل کرد تا یونایتد بازی را با پیروزی پنج بر دو به اتمام برساند و در نهایت شیاطین سرخ قهرمان لیگ انگلیس شوند.