کلکسیون بی‌نظیر پیراهن‌های رائول؛ از پله تا مالدینی و جرارد

کلکسیون بی‌نظیر پیراهن‌های رائول؛ از پله تا مالدینی و جرارد

پایگاه خبری فوتبالی - تاریخ دنیای فوتبال با نام های بزرگ نوشته شده است. رائول گونزالس مهاجم اسبق رئال مادرید بی تردید یکی از بزرگ ترین نامهای فوتبال دنیاست. مهاجم اسطوره فوتبال اسپانیا حالا هوادارانش را با انتشار تصویری از خودش کنار کلکسیون پیراهن های یادگاری شگفت زده کرده است.

به گزارش فوتبالی، رائول در این تصویر پیراهن تمامی بازیکنانی که به یادگاری گرفته را کنار هم قرار داده است.یکی از این پیراهن ها که بیشتر جلب توجه می کند مربوط به شماره هفت متعلق به امیلیو بوتراگوئنو بازیکن اسبق رئال مادرید است. هم رائول و هم بوترا از بهترین شماره هفت های تاریخ رئال مادرید بوده اند که احترام زیادی برای همدیگر قائل هستند. در حقیقت درخشش رائول 17 ساله، بوترا را مجبور کرد تا از رئال مادرید برود. البته یکی دیگر از شماره هفت های جالب دیگر مربوط به داوید ویا است. ویا بعد از جدایی رائول از تیم ملی به مهاجم فیکس لاروخا تبدیل شد.

شوچنکو، بکام، پیرس و ... دیگر شماره هفت های معروفی هستند که پیراهنشان در این کلکسیون دیده می شود. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی اما بزرگ ترین غایبان هستند چرا که انگار به نظر می رسد رائول نمی خواسته وارد بحث فوتبال مدرن شود. شماره هفت اسطوره ای البته لباس برخی دیگر از ستارگان سابق رئال مادرید نظیر ردوندو، میاتوویچ و شوکر را هم در این کلکسیون دارد.

رائول در این 50 پیراهن سعی کرده همه اتفاقات مهم دوران فوتبالش را به تصویر بکشد، از قهرمانی های اروپایی گرفته تا شکست های تلخ مقابل لیورپول و موناکو با جرارد و مورینتس. از میان بارسایی ها هم پیراهن هایی نظیر ژاوی هرناندز، اتوئو و پدرو به چشم می خورد.پیراهن بالاک در لورکوزن، باتیستوتا در رم، مالدینی در میلان، ریکلمه در بوکا جونیورز، زیدان در جام جهانی 2006 ، اینزاگی، باجو و دل پیرو هم در این کلکسیون جذاب دیده می شوند.  رائول پیراهن پله اسطوره فوتبال برزیل در تیم نیویورک کاسموس را هم دارد که همان تیمی است که خودش دوران فوتبالش را در آن به پایان برده است.