واکنش مهاجم هرتابرلین به ویدیوی جنجالی: اشتباه کردم و عذر می‌خواهم

واکنش مهاجم هرتابرلین به ویدیوی جنجالی: اشتباه کردم و عذر می‌خواهم

پایگاه خبری فوتبالی - سالومون کالو بازیکن هرتابرلین روز گذشته یکی از اتفاقات جنجالی بوندسلیگا را رقم زد. در روزی که دولت آلمان می خواست برای ازسرگیری فوتبال چراغ سبز نشان بدهد، مهاجم هرتابرلین تصاویری از رختکن تیم برلینی در کنار هم تیمی هایش منتشر کرد که از کاهش دستمزدها انتقاد می کردند اما مشکل این جا بود که بازیکنان هرتا قوانین فاصله گذاری اجتماعی را نقض می کردند. کالو در مصاحبه با وبسایت اسپورت1 از اتفاقاتی که رخ داده بود، عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه هرتابرلین اعلام کرد که مهاجم ساحل عاجی تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است اما کالو سعی کرد که در این باره توضیح بدهد. وی بیان کرد:"صادقانه عذرخواهی می کنم. مرتکب اشتباه بزرگی شدم. آنهایی که من را می شناسند می دانند که به این مسائل احترام می گذارم و نمی خواستم کسی را به دردسر بیاندازم. در آن لحظه حال خوبی داشتم و فقط می خواستم که به هوادارانم مسیر رفتنم به رختکن را نشان بدهم. به همین خاطر از درون خودرویم فیلم گرفتن را شروع کردم. دوست دارم با هوادارانم در ارتباط باشم و به سوالاتشان جواب بدهم. این اولین باری بود که این گونه به صورت زنده با آنها ارتباط برقرار کردم. می خواستم تست کنم تا هواداران با زندگی روزمره من آشنا شوند. تفاوتش با ویدیوهای عادی که منتشر می کنم این است که زمانی برای بازبینی و بررسی دوباره آن ندارم تا به جزییات توجه کنم. وقتی به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کنی باید خیلی مراقب باشی. اما این اتفاق کاملا خودجوش بود."

کالو در این باره که چرا در رختکن هرتابرلین فاصله گذاری اجتماعی را رعا نکرده هم صحبت کرد:" قطعا باید احتیاط بیشتری انجام می دادم. این که چه کسی پشت من است؟ از چه کسی فیلم می گیرم؟ چه می گویم؟ قطعا در شرایط فعلی رفتارهای درستی نداشتم. باید تاکید کنم که تست کرونای همه اعضای تیم ما منفی بوده است. بازیکنان و کارمندان باشگاه همگی تست دادیم  امیدواریم روزی برسد که همه ما سالم و خوشحالم باشیم."

مهاجم هرتابرلین در مورد محرومیتش هم صحبت کرد:" بلافاصله از همه عذرخواهی کردم. به هم تیمی هایم احترام می گذارم. آنها در این سالها به برادران من تبدیل شده اند. مدت زیادی در کنار خیلی از آنها بازی کردم.  آنها به من گفتند که می دانند قصد بدی نداشته ام. برایم مهم است که برادرانم من را ببخشند."