پیشنهاد 25 میلیونی اتلتیکو برای خرید هافبک رئال مادرید

پیشنهاد 25 میلیونی اتلتیکو برای خرید هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید می خواهد خامس رودریگز هافبک کلمبیایی رئال مادرید را به خدمت بگیرد. تیم سیمئونه که در تابستان گذشته نیز خامس را می خواست حالا دوباره برای جذب وی دست به کار شده است. 

به گزارش فوتبالی، نشریات محلی کلمبیا گزارش داده اند که خامس رودریگز احتمالا فصل آینده در مادرید می ماند اما به جای این که در رئال مادرید بازی کند به تیم دیگر شهر یعنی اتلتیکو ملحق خواهد شد. خامس در تابستان گذشته نیز در یک قدمی پیوستن به اتلتیکو قرار داشت اما شکست رئال در بازی دوستانه مقابل شاگردان سیمئونه با نتیجه هفت بر سه باعث شد تا انتقال متوقف شود. 

حالا پس از ده ماه به نظر می رسید که انتقال از سر گرفته خواهد شد. خامس فقط یک سال دیگر با رئال مادرید قرار دارد و اتلتیکو می خواهد با پرداخت 25 میلیون یورو این بازیکن کلمبیایی را به خدمت بگیرد. خامس به عنوان زننده زیباترین گل جام جهانی در سال 2014 با 80 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. ژرژ مندس وکیل خامس رودریگز این انتقال را کاملا محتمل می داند.  خامس در این فصل در رئال مادرید فقط در 341 دقیقه بازی کرد یعنی در 14 درصد دقایق ممکن در لالیگا و مجموعا در کل فصل در 650  دقیقه یک گل زد و دو پاس گل داد.