حمایت مدافع لیورپول از تئوری‌های عجیب کرونایی؛ اینترنت 5G، بیل گیتس و...

حمایت مدافع لیورپول از تئوری‌های عجیب کرونایی؛ اینترنت 5G، بیل گیتس و...

پایگاه خبری فوتبالی - دژان لوورن مدافع میانی لیورپول از شخصی که تئوری های توطئه عجیبی را در مورد ویروس کرونا مطرح کرده، حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع کروات به نظر می رسد که از طرفداران دیوید ایکه است. ایکه فوتبالیست سابقی است که به نویسندگی روی آورده و اخیرا تئوری های توطئه عجیبی را در یوتیوب و فیسبوک در مورد منشا ویروس کرونا مطرح می کند و خیلی ها معتقدند که او برای معروف شدن چنین ایده های عجیبی را منتشر می کند. ایکه در هفته های اخیر ادعاهای متفاوتی را در مورد ویروس کرونا مطرح کرده است: این که لابی یهودی ها این ویروس را ساخته اند، دولت آلمان از این شرایط سوء استفاده می کند تا خشونت خود علیه گروه های مسلمان را توجیه کند و حتی مدعی شده که برخی بیمارستان ها عمدا بیماران مبتلا به کرونا را می کشند اما معروف ترین تئوری های وی مربوط به اینترنت 5G  و بیل گیتس است.

در حقیقت ایکه مدعی است که راه اندازی نسل جدید اینترنت 5G یکی از دلایل شیوع ویروس کرونا بوده چرا که این اینترنت سیستم ایمنی بدن انسان ها را تضعیف کرده است. او همچنین مدعی است که بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت که این روزها حمایت زیادی را از تولید واکسن کرونا داشته است، می خواهد میکروچیپ هایی را درون واکسن ها قرار بدهد تا بدین ترتیب همه انسان هایی که واکسن می زنند تحت کنترل وی باشند.

یوتیوب و فیسبوک هر دو کل ایکه را به علت نشر اکاذی بستند اما لاورن اخیرا اطلاعات وبسایت جدید ایکه را در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:" ما سانسور نمی شویم، ما  ساکت نمی شویم، ما متوقف نمی شویم."

مدافع کروات به حدی این اطلاعات را باور کرده که در صفحه اینستاگرام خود به بیل گیتس حمله کرده و نوشته است:" بازی تمام شد بیل. مردم کور نیستند!"