آینده نقل و انتقالات بارسلونا در دستان پوچتینو

آینده نقل و انتقالات بارسلونا در دستان پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی – آینده نقل و انتقالاتی بارسلونا در دستان مائوریتسیو پوچتینو و تصمیمات او قرار دارد.
به گزارش فوتبالی، به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی باشگاه‌های حالا افسار بارسلونا هم کامل در اختیار خودش نیست و تابع شرایط است. در حالی که این باشگاه به شدت خواهان لوتارو مارتینز و نیمار است اما پول چندانی نمی‌تواند هزینه کند.
نکته مهم و اصلی در آینده نقل و انتقالاتی بارسلونا فیلیپ کوتینیو است که مسئولان بارسلونا درصددند با مبلغ ۸۰ میلیون یورو او را به فروش برسانند و با مبلغی که از این فروش به دست می‌آورند بتوانند روی خریدهای جدید سرمایه‌گذاری کنند. این فروش اما تا حدود زیادی به تصمیمات پوچتینو بستگی دارد.
کوتینیو در حال حاضر به طور قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد و حتی ممکن است آ‌نجا بماند اما بایرنی‌ها هیچ‌گاه برای خریدهای خود بیشتر از ۴۰ میلیون هزینه نکرده‌اند. از سوی دیگر روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پوچتینو برای اینکه هدایت نیوکاسل را بر عهده بگیرد درخواست کرده تا کوتینیو جذب شود. به این ترتیب اگر پوچ سرمربی نیوکاسل شود، یعنی کوتینیو به این تیم پیوسته و به باشگاه بارسلونا پول نقد تزریق شده است. مسئله‌ای که باعث می‌شود بارسلونا بازیکنان مورد نظرش را بخرد، پوچتینو به هدفش برسد و کوتینیو هم نزد مربی که پیشتر با او در اسپانیول کار کرده برگردد.

1101