تمجید یوپ هاینکس از الیور کان؛ با تجربه، حرفه‌ای و فوق‌العاده

تمجید یوپ هاینکس از الیور کان؛ با تجربه، حرفه‌ای و فوق‌العاده

پایگاه خبری فوتبالی – یوپ هاینکس سرمربی موفق سابق تیم بایرن مونیخ  در گفت و گو با WELT حرف‌های جدیدی بیان کرده است.
به گزارش فوتبالی، هاینکس درباره سانه گفته: از نظر من او هنوز تبدیل یه یک بازیکن تاپ و کلاس جهانی نشده است و خودش را پیدا نکرده. باید ببینیم که آیا به خودش سخت می‌گیرد و بیشتر کار می‌کند یا فقط بعنوان یک استعداد چشم گیر در این سطح می‌ماند.
هاینکس درباره سرمربی فعلی باواریایی‌ها یعنی فلیک گفت: هانسی انسان خوبی است و شخصیتی فوق العاده‌ای دارد. چند ماه پیش هم گفتم که او به دلیل طبیعت انسانی و دانش فوتبالیش ایده‌آل ‌ترین مربی برای بایرن است. نمی‌توانید مربی بهتری نسبت به او در بایرن تصور کنید.
هاینکس درباره الیور کان که حالا در کادر مدیریت بایرن حضور دارد گفت: به خاطر تمام چیزهایی که به‌ عنوان یک بازیکن نشان داد او یک برد بزرگ برای بایرن است. عزم بردن و حرفه ای بودن فوق‌العاده از خصوصیت های اوست و حالا او این شاخصه ها را به بایرن نیز می‌تواند اضافه کند. او تجربه زیادی دارد و در بالاترین سطح بازی کرده است. فکر می‌کنم او شخص مورد نظر بایرن باشد.
سرمربی سابق بایرن درباره احتمال پیوستن کای هاورتز به بایرن مونیخ گفت: شک دارم که بتواند سریعا در باشگاه بزرگ جای بیفتد. او باید از نظر استقامتی و فیزیکی بهتر شود که این مسئله یک یا دو سال قبل از موفق شدن در یک باشگاه بزرگ برای او زمان می‌برد.

1101