رسمی؛ فوتبال در مجارستان از سر گرفته می‌شود

رسمی؛ فوتبال در مجارستان از سر گرفته می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال در مجارستان که به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود در روز اول خرداد و تحت تدابیر بهداشتی بسیار ویژه از سر گرفته خواهد شد. قرار است که در ابتدا بازیهای رفت نیمه نهایی جام حذفی مجارستان برگزار شود که تیم هانود به مصاف  MTK خواهد رفت. شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا بازیهای جام حذفی مجارستان با یک ماه تاخیر برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، هانود - MTK و فهروار - مزوکوسد دو بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی مجارستان هستند که اول خرداد برگزار می شوند و بازیهای برگشت نیز در روز پنجم خرداد برگزار می شوند. در مورد شروع لیگ نیز به نظر می رسد که روز هشتم خرداد زمان ازسرگیری لیگ فوتبال مجارستان باشد و هفته 26 لیگ مجارستان در آن زمان برگزار شود.

در حال حاضر فرانس واروش با 53 امتیاز صدرنشین لیگ مجارستان است که سه امتیاز بیشتر از تیم فهروار و هشت امتیاز بیشتر از تیم مزوکوسد دارد. هانود نیز با 34 امتیاز در رده ششم قرار دارد.

لیگ مجارستان یکی از اولین لیگ هایی است که تاریخ دقیق و البته نزدیکی را برای ازسرگیری مسابقاتش اعلام کرده است. لیگ فرانسه فعلا نیمه کاره مانده است و احتمال تعلیق لیگ بلژیک نیز بالاست.