شایعه روز؛ پوچتینو: کوتینیو را بخرید تا سرمربی نیوکاسل شوم

شایعه روز؛ پوچتینو: کوتینیو را بخرید تا سرمربی نیوکاسل شوم

پایگاه خبری فوتبالی – طبق ادعای رسانه سان، مائوریتسو پوچتینو اعلام کرده اگر کوتینیو و چند ستاره دیگر خریداری شوند او به پیشنهاد هدایت نیوکاسل جواب مثبت می‌دهد.
به گزارش فوتبالی، با مطرح شدن احتمالات خرید نیوکاسل توسط بن سلمان هر روز شایعه جدیدی درباه پیوستن ستاره‌های فوتبال و امضای قرارداد با فوتبالیست‌های مطرح جهان به گوش می‌رسد اما هنوز خود خبر خرید نیوکاسل توسط بن سلمان تایید نشده است.
در حال حاضر اما نام‌های زیادی در اطراف نیمکت نیوکاسل شنیده می‌شود. سان گزارش داده یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای تصاحب سرمربیگری نیوکاسل مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام بوده و پوچتینو هم درخواست کرده تا کوتینیو و چند ستاره درجه یک دیگر به عضویت نیوکاسل درآیند. همچنین ادعا شده پوچتینو برای حضور در سنت جیمز درخواست دستمزدی ۲۲ میلیون یورویی پارک کرده است.
کوتینیو در حال حاضر در مالکیت بارسلونا است اما به طور قرضی در بایرن مونیخ بازی می‌کند و احتمال دارد به طور دائمی به بایرن بپیوندد.پوچتینو و کوتینیو پیشتر همکاری کوتاه مدتی در نیم فصل دوم ۱۲-۲۰۱۱ در تیم اسپانیول داشته‌اند.
فیلیپ کوتینیو درخشان‌ترین دوران خود را در تیم لیورپول داشت و به دلیل همین درخشش به بارسلونا پیوست اما عمر حضور او در بارسا کوتاه بود و به تیم بایرن مونیخ پیوست. او هم‌اکنون شرایط نسبتا خوبی در بوندس لیگا دارد.

1101