آگوئرو درباره فن‌دایک: ۲ قدم او اندازه ۵۰ قدم من است

آگوئرو درباره فن‌دایک: ۲ قدم او اندازه ۵۰ قدم من است

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم تیم منچسترسیتی به تمجید از مدافع تیم لیورپول پرداخته و فن‌دایک را یک مدافع قدرتمند دانسته است.
به گزارش فوتبالی، سرخیو آگوئرو با تمجید از ویرجیل فندایک به El Chiringuito گفته: همه ما می‌دانیم فن دایک یکی از برترین مدافعان میانی دنیا است. او قوی و بلند قامت است و بدن حیرت انگیزی دارد. در نبردهای یک در برابر یک خیلی قدرتمند است و به خوبی از قوای جسمانی‌اش استفاده می‌کند. ضمنا با توجه به قد بلند بودنش، پاهای بلندی دارد. به نظر می‌رسد بازیکن سریعی نیست ولی به خاطر پاهای بلندش می‌تواند به هر جایی برسد. هر دو قدم او، 50 قدم من است!
آگوئور در ادامه گفت: بیشترین چیزی که در مورد او می‌پسندم زیرکی‌اش در هنگام دفاع کردن است. هنگام یارگیری کردن مضطرب نیست و بسیار با دقت و صبور عمل می‌کند. این باعث می‌شود بازی کردن مقابل او برای خیلی از مهاجمان سخت باشد. شخصا خیلی سریع هستم و دریبل کردن را دوست دارم، به همین خاطر از جلو آمدن مدافعان استقبال می‌کنم. اما اگر او عقب بماند، می‌تواند منتظر از راه رسیدن کمک مدافع دیگری بماند. او در این زمینه خیلی خوب کار می‌کند.
آگوئرو در ۲۲ بازی امسال خود در لیگ برتر ۱۶ گل زده اما سیتیزن‌ها به دلیل کسب امتیازاتی پایین‌تر از حد انتظار (۲۵ امتیاز کمتر از لیورپول) سانس قهرمانی چندانی برای خود متصور نیستند.

1101